Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Oł je yo :] Nio se zalozylam blogaska tak naprawde 3 z kolei ale cio tam mozna miec to czemu nie skorzystac z takiej okazji :P Tak naprawe nie wiedzialam ze istnieje taka stronka jak www.blogi.pl nio ale przeczytalam sobie o niej w pewnej gazetce nio i sie tak wlasnie tu znalazlam :] ... Moj pierwszy blog zalozylam w lutym dokladnie to chyba 7 lutego :P ... www.olkaaaaaa.blog.pl oczywiscie zachecam zebyscie tam wstepowali i komentowali notki oraz wpisywali sie do KG czyli ksiegi gosci :] z gory bardzo Wam dziekuje :*** hmm drugi blog tez jest ale tego adresu nie podam poniewaz sa tam rzeczy ktore pisze jak jestem smutnaa albo wkurzona no :] ... Tak jak sama nazwa mojego 3 blogaska mowi czyli "niekosiana" to znaczy dla tych co by nie wiedzieli nie kochana :( ... Buuu nio bo kochal mnie KTOS 3 miechy ale juz nie kocha buuu skoda ;( ... Powiem wam ze zalezalo mi na tej osobe bardzo kochalam ja i nadal kocham ... Wiem ze to uczucie bedzie powoli wygasac i moze dobrze albo i zle sama nie wiem :( ... Nie wiem kto bedzie czytal tego bloga ale powiem tak ze bede czekac na ta osobe z otwartymi ramionami zawsze :* ... Bylo mi z nim bardzo ale to bardzo dobrze :( ... Niestety wszystko co dobre szybko sie konczy ... Ale bede go bardzo mile wspominac. Powiedzil ze nie chce zrywac kontaktow i chce zebysmy zostali przyjaciolmi, bardzo sie z tego powodu ciesze tylko jak narazie ja tej przyjazni nie widzie :( ... ale jak ma byc tak bedzie ...

 

Nio dobrA tak w ogole to ja jestem Olcia hi hi ;] Mam szobie 15 lateq nio dobra niech wam swieci w lutym skonczy 15 :P ... Albo jakos tak :] Mieszkam w TarnoFFie i chodze szobie do gymnasjum 4 :] im. Jurka Dauna yyy pseplasam Brauna :* ;] ... Gimnasjum jest szpoko tylko szkoda ze trzeba sie uczyc fleee :P ... Ale cio tam jakos sie to przezyje kazdego to w zyciu czeka wiec i tak mi to nic nie pomoze :P ... Nio dobra kontakt ze mna to #gy-gy 4403901 nio i chyba tyle :] ... Nio to pozdruFFka moje ziomeczki moje i nie moje sese :P :* muaaa cyaaa :*

niekosiana : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

martyna18 | psiapsioa | nvn | kasiula-12 | snoopi | Mailing